Jeżeli zdecydują się Państwo na wysyłanie wniosku drogą pocztową proszę uruchomić jedną z poniższych ikon, a następnie wydrukować otworzony dokument. Po wydrukowaniu należy czytelnie wypełnić wszystkie rubryki, podpisać wniosek/wnioski i wysłać na adres naszej składnicy. W przypadku pytań dotyczących wypełniania wniosków prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
(0-17) 864-20-82
WNIOSEK O WYDANIE KSEROKOPII LUB ODPISÓW DOKUMENTÓW:
- świadectwo pracy
- świadectwo pracy w warunkach szczególnych lub dokumenty mogące potwierdzić pracę w warunkach szczególnych
WNIOSEK O WYDANIE KSEROKOPII LUB ODPISÓW DOKUMENTÓW:
- zarobki
- wynagrodzenie zastępcze (tzw. pracownik podstawiony)
- oddelegowanie do pracy za granicą
- urlopy
- służba wojskowa
- inne dokumenty
WNIOSEK O WYDANIE KSEROKOPII LUB ODPISÓW DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ:
CZAS REALIZACJI WNIOSKÓW:
-
dot. dokumentacji osobowo-płacowej wynosi do 8 tygodni
-
dot. dokumentacji medycznej wynosi 2 dni